Splošno

Splošni pogoji spletnega mesta mojCBD.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani mojCBD.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Celotna vsebina spletne strani ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic na vsebini spletne strani je ponudnik in/ali oseba, ki je navedena pod posamezno vsebino. Z objavo vsebin na spletni strani in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje svojim avtorskim pravicam. Vsebine na spletni strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Z uporabo spletne strani mojCBD.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

Lastnik in upravljalec strani

Lastnik in upravljalec in spletne strani mojCBD.si in ponudnik izdelkov je podjetje

NutriMina, Radoslava Zakič s.p., Lendavska 53, 9000 Murska Sobota

Davčna št.: SI 45617066, Matična št.:7092750000

TRR: SI56 6100 0001 4109 870 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)

Podjetje je vpisano v poslovni register Slovenije pri AJPES in je zavezanec za DDV.

kontakt:

tel: 070 827 040

email: trgovina@mojCBD.si

Spletna trgovina

Uporabnik lahko nakupuje v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje NutriMina, Radoslava Zakič s.p., z dostopom preko povezave www.mojCBD.si

V primeru, da se ponudnik-prodajalec in uporabnik-kupec (v nadaljevanju za oba: ‘pogodbeni stranki’) ne dogovorita drugače, so ti splošni pogoji sestavni del njunega medsebojnega pogodbenega razmerja o dobavi blaga (v nadaljevanju: ‘kupoprodajna pogodba’).

Z naročilom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da v celoti razume in sprejema te splošne pogoje.

Za nakup v spletni trgovini preko navedenih povezav se uporabniku ni potrebno registrirati.

Ponudnik ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika, vključno z višjo silo, prekinitvami v dobavi elektrike, pomanjkljivosti opreme ipd., vendar ne omejeno na našteto.

Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov brez obveznosti obveščanja uporabnikov.

Postopek nakupa

1 Nakupovalna košarica

1.1 Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo “Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

1.2 Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Zaključite naročilo”.

1.3 Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Prejeli smo vaše naročilo.” Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

2 Potrditev naročila

S klikom na gumb »Zaključite naročilo« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov info@mojCBD.si.

3 Pošiljanje blaga

Podjetje NutriMina, Radoslava Zakič s.p. v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovan naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za dlje časa, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte.

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk je podjetje GLS Slovenija.

Preklic naročila

Kupec ima pravico do preklica naročila vse do prejema obvestila o predaji pošiljke v dostavo na posredovan elektronski naslov. Po prejemu omenjenega obvestila o dostavi naročila preklic naročila ni več mogoč.

Sprememba naročila

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo “Prejeli smo vaše naročilo”, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (info@mojCBD.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, v kolikor pošiljke že nismo oddali kurirju.

Plačilni pogoji

Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine mojCBD.si.

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Trenutno vam omogočamo naslednje načine plačila:

  • gotovino ob prevzemu,
  • nakazilom na račun po ponudbi/predračunu

Dostava

1. Odprema blaga

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Naročeno blago bomo dostavili na naslov, ki ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletnem mestu GLS Slovenia izberete tudi GLS Paketno trgovino ali GLS Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče).

2. Strošek dostave

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in se razlikuje glede na vrednost naročila:

  • 2,90 EUR (z DDV) za naročila do 40 Eur
  • brezplačna dostava za naročila nad 40 eur

Navedeni strošek dostave velja za obe obliki plačila, po povzetju ali po predračunu na TRR.

V primeru plačila z gotovino, ni dodatnih stroškov.

V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

3. Potek dostave

Blago, naročeno v spletnem mestu mojCBD.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.

Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, učinkovito in varno, uporabljamo paketno dostavo GLS Slovenija, kar pomeni, da lahko dostavo pričakujete že naslednji dan, v kolikor boste naročilo oddali na delovni dan (pon-pet) do 15.00 ure. Pri oddaji naročila po 15.00 uri bomo pošiljko pripravili naslednji delovni dan. Za naročila, oddana v soboto, nedeljo ali na praznik, bomo pošiljko pripravili prvi naslednji delovni dan.

Pri izbiri opcije s plačilom na naš transakcijski račun, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. Dobavni rok prične teči takoj po prejemu potrdila o plačilu.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

4. Odgovornost podjetja

Podjetje NutiMina, Radoslava Zakič s.p. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. Podjetje NutiMina, Radoslava Zakič s.p. ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave izdelkov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube izdelka ali nedostavljenega izdelka. V primeru predhodnega plačila izdelka vam stroške za nakup nedostavljenega izdelka vrnemo na vaš kartični račun.

Reklamacija stvarnih napak in poškodovane pošiljke

REKLAMACIJA STVARNIH NAPAK

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 meseca od nakupa, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti na mail trgovina@mojcbd.si v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

ODGOVORNOST DOSTAVNE SLUŽBE

Ponudnik odgovarja za poškodbe izdelkov med prevozom do uporabnika. V primeru očitnega znaka poškodb (raztrganega ovoja, deformacij itd.) mora uporabnik zavrniti pošiljko, da se izogne morebitnim zapletom pri reklamiranju poškodovanega blaga.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, vendar niste pošiljke takoj zavrnili, nas o tem nemudoma obvestite in v najkrajšem možnem času, bomo poslali kurirja, s katerim boste nato izpolnili zapisnik o poškodbi. Zapisnik bomo skupaj z GLS preučili in vam, v najkrajšem možnem času poslali nov izdelek.

V primeru reklamacije ali morebitnega nezadovoljstva z izdelkom, vam prosimo, da nas kontaktirate na trgovina@mojcbd.si ali nas kontaktirate pisno na:

Nutrimina, Radoslava Zakič s.p.
Gorička ulica 4
9000 Murska Sobota

Kvaliteta naših izdelkov!

Ker nam vaše in naše zdravje pomeni največ, vam v naši trgovini ponujamo nabor CBD izdelkov le posebej izbranih, najkvalitetnejših proizvajalcev.

Varstvo osebnih podatkov

Varstvo osebnih podatkov / GDPR skladnost

NutriMina, Radoslava Zakič s.p. se zavezuje, da bo posredovane osebne podatke varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in zagotavljala skladnost z uredbo GDPR. Vsi posredovani podatki bodo obravnavani strogo zaupno in za namen, zaradi katerega so bili posredovani.

Osebne podatke posameznika upravljavec zbirke obdeluje in jih hrani za dosego namena, zaradi katerega jih je posameznik posredoval: nakupi v spletni trgovini MOJ CBD, s katero upravlja NutriMina, Radoslava Zakič s.p., do preklica privolitve.

Upravitelj spletne trgovine www.tango.si (ponudnik), je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za čas 2 leti hrani anonimizirane IP naslove vseh obiskovalcev spletne strani mojcbd.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov (uporabniško ime), kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije, vsebino naročil in arhiv medsebojne komunikacije. IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta, se zbirajo za potrebe zagotavljanja varnosti. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na računalnik kupca lahko spletna trgovina shrani tudi nekatere trajne piškotke, to je identifikacijsko številko uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku) ter štiri piškotke sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (prijava na tečaje) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Ponudnik stopi s kupcem v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če kupec temu izrecno ne nasprotuje. Podatki, ki jih zbira in obdeluje spletna trgovina, se razkrijejo le v izrednem primeru, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine.

Pri obravnavi posredno in neposredno posredovanih podatkov nas obvezuje Zakon o varstvu osebnih podatkov, s katerim se določajo pravice, obveznosti, načela in ukrepi, s katerimi se preprečujejo neustavni, nezakoniti in neupravičeni posegi v zasebnost in dostojanstvo posameznika oziroma posameznice pri obdelavi osebnih podatkov.

NutriMina, Radoslava Zakič s.p. se obvezuje, da podatkov ne bo posredovala tretjim osebam, razen kolikor je to v skladu z veljavno zakonodajo. V času upravljanja z osebnimi podatki ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravkov, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavno zakonodajo.

NutriMina, Radoslava Zakič s.p. bo pridobljene podatke varovala ter preprečevala njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. NutriMina, Radoslava Zakič s.p. se zavezuje, da bo zbrane podatke hranila le toliko časa, kolikor bo nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov oz. na podlagi pisnega preklica uporabnika (na e-naslov info@mojcbd.si ) se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.

Uporabniki imajo kadarkoli pravico zahtevati spremembo oziroma izbris svojih osebnih podatkov preko e-naslov info@mojcbd.si. Podatki bodo izbrisani v najkrajšem možnem času.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu ponudnik posveča izredno skrb in pozornost. Ponudnik poskrbi, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, preseže, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja. Ponudnik lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

Lokacija hranjenja osebnih podatkov

Podatki se nahajajo na zasebnem strežniku.

Zloraba podatkov

Zavezujemo se, da bomo varovali vaše osebne podatke v skladu z GPDR. V kolikor bi prišlo do zlorabe podatkov, vas bomo o tem obvestili na vaš e-poštni naslov v najkrajšem možnem času, vendar ne kasneje kot v 72 urah od ugotovitve zlorabe.
Odgovornost

Spletna stran je postavljena in vzdrževana z največjo možno mero skrbnosti. Kljub temu NutriMina, Radoslava Zakič s.p. ne jamči za ažurnost, točnost ali pravilnost vseh informacij na strani. Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Izključitev odgovornosti

Vsebina spletnih strani mojcbd.si je podana in vzdrževana z največjo možno mero skrbnosti. Kljub temu podjetje NutriMina Radoslava Zakič s.p., ne jamči za pravilnost, ažurnost ali popolnost vseh informacij na spletnih straneh in ni odgovorno za občasno nedelovanje strani in tudi ne za morebitno škodo, ki bi neposredno ali posredno nastala zaradi uporabe, nepravilnega delovanja in/ali nedostopnosti teh spletnih strani. Vse informacije na spletnih straneh se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila

V primeru sklicevanja ali povezovanja teh spletnih strani z drugimi, ki so v lasti ali upravljanju tretjih oseb, podjetje Nutrimina, Radoslava Zakič s.p. ne prevzema odgovornosti za vsebino ali pravilnost delovanja teh spletnih strani.

Cene

Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).  Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v primeru, da je izdelek pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni potrebno dati tega izdelka uporabniku brezplačno.

Avtorske pravice

© Copyright 2018 NutriMina, Radoslava Zakič s.p.

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani mojcbd.si, so v zakonsko dovoljenem okviru (ZASP – Zakon o avtorskih is sorodnih pravicah) predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine.

Vsebino spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega soglasja podjetja Nutrimina, Radoslava Zakič s.p., ki aktivno uveljavlja svoje pravice do intelektualne lastnine v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.

Pravica do obveščenosti

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na nas pisno:

NutriMina, Radoslava Zakič s.p., Lendavksa 53, 9000 Murska Sobota

ali na email: trgovina@mojcbd.si

Na podlagi vaše zahteve vas bomo obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani mojCBD.si

Pravica do zavrnitve

Če ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik ali njegova pridružena ali hčerinska podjetja, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katere koli vsebine na spletni strani za določenega uporabnika.

Odstop potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: trgovina@mojcbd.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov najdete na tej povezavi.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti ali osebno na naslov skladišča podjetja: NutriMina, Razoslava Zakič s.p., Gorička ul. 4, 9000 Murska Sobota.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

 

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Izdaja računa/pogodbe

NutriMina ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi natisnjen račun, ki je del naročila. Vsi naši računi so davčno potrjeni in jih hranimo skladno z zakonsko predpisanimi roki hrambe in so vam v tem času na voljo na vpogled.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Piškotki

Upravljalec: NutriMina, Radoslava Zakič s.p., Lendavska ul. 53, 9000 Murska Sobota

Tel: 070 827 040
Email: trgovina@mojcbd.si

Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik. Ko se piškotki namestijo na vaš računalnik, o tem niste obveščeni. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki nam omogočijo, da vam prikažemo pravilne informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko zagotovimo boljšo spletno stran in trženjske izkušnje. Piškotki nam ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki jih zbiramo preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov. Z nastavitvami v vašem brskalniku se lahko odločite ali boste “piškotke” sprejeli ali zavrnili.

Na spletni strani so nameščeni tudi piškotki, ki omogočajo merjenje oglaševanja v Googlovem prikaznem omrežju. Če ne želite, da se vaš obisk meri na ta način, lahko to možnost izključite tukaj.

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če »piškotkov« ne sprejmete, nekatere spletne strani morda ne bodo prikazane pravilno ali pa vam ne bo omogočen dostop do vseh informacij ali funkcionalnosti spletnih strani.

Za več info o piškotkih, kliknite na tale link!

Pritožbe in spori

Nutrimina, Radoslava Zakič s.p., z veseljem spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov ter se po vseh močeh trudi izpolnjevati vse svoje dolžnosti. V primeru, da iz takšnih ali drugačnih razlogov ne izpolnimo vaših pričakovanj, nam pošljite pisno pritožbo, preko prek e-poštnega naslova trgovina@mojCBD.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. NutriMina, Radoslava Zakič s.p. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Ker se pri NutriMina, Radoslava Zakič s.p. se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. si zato vedno prizadevamo, po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi NutriMina, Radoslava Zakič s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Platforma za spletno reševanje sporov

Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES, objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL